Sunday, July 28, 2013

OMEGA 3



Salah satu supplemen yang sudah bertahun-tahun saya ambil ialah Omega 3. Saya juga menambah dos pengambilan semasa mengandung kerana saya mendapat darah tinggi semasa mengandung. Omega 3 membantu mengawal tekanan darah saya semasa mengandung.

Saya juga memakai cermin mata semenjak tingkatan 3. Alhamdulillah, syukur pada Allah swt kerana setakat ini selepas saya mengambil Omega 3, bukan sahaja power cermin mata saya tidak naik (maintain) malah power sebelah kiri turun dari 350 tahun lepas pada 325.

Pengambilan Omega 3 juga dengan izin Allah swt, banyak membantu saya mengurangkan kelesuan dan sakit-sakit sendi. 




Pemilihan Omega 3 yang hendak diambil mestilah secara teliti kerana dari kajian, banyak supplemen Omega 3 dipasaran adalah tercemar dan tidak mengandungi khasiat yang diuar-uarkan. Setakat ini, untuk pasaran di Malaysia dengan harga yang amat berpatutan, saya dapati Omega Guard keluaran Shaklee adalah yang tebaik. Ia tidak terlalu mahal dan juga mengandungi khasiat-khasiat Omega 3 yang sepatutnya ada pada minyak ikan.



Perkongsian Testimoni Pengguna Omega Guard
Baca apa kata Puan Norita tentang anaknya yang berusia 3thn.. beliau memberikannya susu ibu dan sejak dari setahun lebih sudah diberikan si kecil Kapsul Omega Guard Shaklee (minyak ikan).

Bila dah jadi ibu bapa ni.. takde mak yang tak sanggup nak spend untuk anaknya.. kerja keras susah payah..at the end of the day..untuk si anak gak.. Keperluan sendiri asyik bertangguh je... .. Daripada dalam perut sampaila ke besar.. barang2 baby..kanak2..memang meruntun jiwa dan nafsu untuk bershopping.. baju..toys, accessories... segala macam la.. tu tak masuk lagi kalau breastfeeding.. accessories gadget tambahan.. hehe.. Dan dalam banyak2 barang yang selalu ibu bapa spendkan.. mungkin ada yang kadang terlupa ..pemakanan merupakan faktor utama dalam perkembangan otak si kecil...






Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau mahu mencuba supplemen ini, anda boleh menghubungi saya di 013-430 6899 (Nor Fadzilah)

No comments:

Post a Comment